Esdeveniments híbrids i esdeveniments boutique, la "nova normalitat" del sector • Barter

Esdeveniments híbrids i esdeveniments boutique, la “nova normalitat” del sector

Com a experta en el disseny, consultoria, organització i execució d’esdeveniments apostaria a que abans de finals d’any, juntament amb els esdeveniments i conferències en línia que ja estem veient aquests dies, el sector es decantarà pel format d’esdeveniments híbrids i d’esdeveniments boutique.

La nova situació ens ha obligat a replantejar tant el format dels esdeveniments que veníem fent fins ara com el model d’ingressos, l’aforament, la dinàmica dels mateixos, els espais, com fer networking, com aconseguir una comunicació d’impacte i com connectar de veritat amb els assistents de l’esdeveniment.

Ja tenim a sobre de la taula un pla de transició cap a una Nova Normalitat. L’escenari més optimista situa aquesta normalitat al juny. Però em temo que fins que no hi hagi una vacuna, aquesta nova normalitat no inclou la celebració de congressos i esdeveniments com els coneixem fins ara.

Independentment de la Normalitat, nova o antiga, el contingut, les persones i com es relacionen entre sí, segueixen i seguiran sent el més important dels esdeveniments on i off line. Per això, penso que de cara a la tardor anirem cap a un nou model d’esdeveniment que combini el millor dels dos mons: la capacitat d’arribar a un major públic, de manera immediata, amb continguts de qualitat sense descuidar aquest contacte humà, on fem networking i generem oportunitats de negoci.

Pel que fa a esdeveniments “Boutique”, centrarem el focus en la qualitat dels participants i no tant en el nombre dels mateixos, en els esdeveniments amb continguts fets a mida, amb propòsit i compromís.

En Barter, seguim fent el que millor se’ns dona: organitzar esdeveniments de qualitat, independentment de l’eina o de canal de comunicació utilitzat i adaptats a la nova situació, amb noves idees i solucions online.

Barter continua oferint els seus serveis de Consultoria, d’Oficina Tècnica de Congressos, organització d’activitats de networking, la gestió de “calls for”, workshops & talks, tant a nivell Offline com a nivell Online, sota el paraigües Barter ON / OFF.

Barter ON / OFF, clau en mà, inclou la consultoria, planificació, preparació dels continguts, activitats i dels espais virtuals, la selecció i gestió de les eines tecnològiques, convocatòria, gestió i seguiment de ponents o participants en els esdeveniments, així com el testeig de la tecnologia i execució dels mateixos.